KONTAKTA OSS FÖR ALLA FRÅGOR

Välkommen att kontakta oss via nedanstående uppgifter. Det går också bra att använda kontaktformuläret om du har frågor kring webbshopen eller de produkter vi lagt in.

    BESÖK VÅR BUTIK I STOCKHOLM

    • SNUSKOMPANIET (ARTEH AB)
      ROSLAGSGATAN 25
      113 55 STOCKHOLM

    • Öppettider:   Mån-Fre: 09:00-17:00     lör: 10:00-16:00     Sön: Stäng
    • Telefon: 08-6733770
    • E-post: info@snuskompaniet.se
    • Organisationsnummer: 559120-6296

    VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

    Skickar vi utomlands?

    På snuskompaniet skickar vi bara inom Sverige.

    Vad för typer av leveranssätt finns?

    Om du önskar att hämta ut beställningen på ett ombud kan du välja mellan DHL eller PostNord ombud.
    Vi levererar även med expressfrakt till förvaringsskåp. Välj Instabox som fraktsätt för att få fram närmaste förvaringsskåp.

    Om du hellre vill ha det levererat hem kan du välja hemleverans kväll med Budbee eller hemleverans under dag och kväll med Airmee.

    Jag har inte fått mitt paket på uttalad tid – vad ska jag göra?

    Det händer inte särskilt ofta men det kan hända att paket tar längre tid på sig när de ska levereras. Skulle du uppleva en leveransförsening – hör av dig till oss så kikar vi på vad som har hänt. Kolla gärna upp paketets spårningsnummer innan, kanske finner du svar på din fråga redan där.

    Min spårningslänk ser konstig ut, vad har hänt?

    Ibland kan det vara krångel med spårningsnummer. Det kan t.ex. stå att det är ogiltigt eller att det bara har registrerats. Dessa typer av meddelanden kan vara upp till 48 timmar. Men om det efter 48 timmar inte har hänt något så hör av dig till oss.

    Jag fick inte hela min order?

    Ibland med lite större ordrar kan det bli att din beställning blir till flera paket. När du får mejlet “ditt paket är på väg” så ska det finnas mer än 1 sändningsnummer. Håll koll på dessa och när du får sms från fraktbolaget bör du få ett sms för varje sändning/paket.

    Har du dock beställt en mindre order kan det röra sig om något annat och då är det bäst att höra av sig till oss så reder vi ut det.

    Vilka betalningssätt kan jag använda?
    Du kan välja dessa betalningssätt

    • Faktura – Betala inom 14 dagar (0kr i avgift)
    • Betala i slutet av nästa månad (29kr i avgift)
    • Konto (Betala från 50kr/månad
    • Betala direkt med mobilt bank ID
    • Kort

     

    Jag har lagt en beställning med direktbetalning när dras pengarna?

    Om du gjort betalningen med ditt bankkort eller banköverföring så dras pengarna på en gång. Om du valt betala direkt med mobilt bank ID så dras pengarna så fort paketet skickats från lagret.

     

    Hur får jag min faktura?

    Du får fakturan från Klarna till din mejladress som du angav vid beställningen. Om du av någon anledning inte kommer åt ditt e-postkonto, skriv in till oss eller till Klarna så skickar vi ut fakturan via brev.

     

    Kan jag betala med utländskt kort hos er?

    Nej tyvärr inte. Hos snuskompaniet kan vi just nu endast ta emot svenska konto-/kreditkort

    Det är fel på min vara

    Har du fått en defekt produkt från oss? Det ska inte behöva hända. Därför är det viktigt att spara de defekta produkterna och kontakta oss så vi får möjlighet att hjälpa dig vidare. Om de defekta produkterna slängs innan reklamationen är fullständigt genomförd finns det risk att reklamationen inte godkänns.

     

    Min vara är förstörd vid transport

    Det är tråkigt när det väl händer och det är bara att höra av dig till oss så hjälper vi dig. Viktigt att du tar ett foto på paketet och sparar de förstörda varorna tills reklamationen är fullständigt genomförd.

     

    Var är min orderbekräftelse?

    Om du har lagt en order och du inte fått en orderbekräftelse kan något av följande ha hänt:

    • Du har skrivit in fel e-postadress.
    • Bekräftelsemejlet har hamnat i skräpkorgen på ditt e-postkonto.

    Om det inte ligger i din skräpkorg – hör av dig till oss så vi kan reda ut det och du slipper lägga eventuella onödiga dubbelbeställningar.

    Hur går jag tillväga om jag ångrar mitt köp?

    Om du ångrar dig och inte längre vill ha din produkt så hör du av dig till oss så fixar vi med en kostnadsfri returfraktsedel via din e-postadress.

     

    Kan jag returnera en öppnad 10-pack?

    Vi ser gärna att om du har beställt ett 10-pack att det är helt om du ångrar ditt köp och vill returnera.

     

    Hjälp, jag har fått fel vara, hur gör jag?

    Då hör du av dig till oss så fixar vi så du får rätt snus utan extra kostnader för dig.

     

    Jag har returnerat min vara, hur och när får jag pengarna tillbaka?

    Om du redan betalat så återbetalar vi så fort din retur kommit till vårt lager och därifrån tar det 1- 5 arbetsdagar innan pengarna kommer in på ditt konto. Om du har köpt via faktura och du har inte betalat den så kommer fakturan att försvinna från Klarna.

    Hör av dig till oss via:

    E-post: info@snuskompaniet.se

    Telefon: 08-6733770